OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługę pn. Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego Część I Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu Poprawa infrastruktury drogowej, płynności transportu i bezpieczeństwa na drogach w mieście Płońsk
Numer ogłoszenia: 81239 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
Płońsk: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego Część I
Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu Poprawa infrastruktury
drogowej, płynności transportu i bezpieczeństwa na drogach w mieście Płońsk Numer ogłoszenia: 81239 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
·Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonawca Nadzoru
Inwestorskiego Część I Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu
Poprawa infrastruktury drogowej, płynności transportu i bezpieczeństwa na
drogach w mieście Płońsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach
realizacji projektu pn. Poprawa infrastruktury drogowej, płynności transportu i
bezpieczeństwa na drogach w mieście Płońsk współfinansowanego z budżetu państwa
w ramach programu wieloletniego pn. Narodowy Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
2008-2011 (NPPDL). Zakres projektu obejmuje budowę, remont i przebudowę dróg
gminnych w Płońsku, łącznie z chodnikami, kanalizacją deszczową i oświetleniem
ulicznym: 1) Remont ulicy Granicznej od km 0+282,00 do km 1+124,33 w zakresie:
a) roboty przygotowawcze b) roboty ziemne c) wykonanie podbudowy d) wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych e) wykonanie poboczy z kruszywa
łamanego f) oznakowanie drogowe poziome i pionowe 2) Budowa ulicy Wiejskiej od
km 0+296 do km 1+313,41 w zakresie: a) roboty przygotowawcze, w tym usuwanie
drzew, roboty rozbiórkowe b) roboty ziemne c) wbudowanie krawężników i obrzeży
betonowych d) wybudowanie chodników, ścieżki rowerowej, opaski bezpieczeństwa i
zjazdów do posesji e) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię drogi f) wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych g) regulacja istniejących
urządzeń podziemnych h) wykonanie oznakowania drogowego i) wybudowanie
kanalizacji deszczowej j) wybudowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego k)
montaż słupów i opraw oświetlenia ulicznego 3) Przebudowa ulicy Wieczorków od
km 0+000 do km 0+854,44 a)
roboty przygotowawcze, w tym: usuwanie drzew b) roboty rozbiórkowe krawężników
i różnych nawierzchni c) roboty ziemne d) wbudowanie krawężników i obrzeży e)
wybudowanie parkingu f) wybudowanie chodników z kostki brukowej betonowej,
opaski bezpieczeństwa i zjazdów do posesji g) wykonanie poszerzeń jezdni h)
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i) roboty wykończeniowe
j) oznakowanie drogowe pionowe i poziome k) regulacja istniejących urządzeń
podziemnych l) roboty budowlano-montażowe kanalizacji deszczowej m) wybudowanie
oświetlenia parkingu 4) Budowa ulicy Baśniowej od 0+000 do km 0+265,7 oraz ul.
Zielonej od km 0+265,7 do km 0+415,5
a) roboty przygotowawcze b) wykonanie robót ziemnych c)
wbudowanie krawężników i obrzeży d) wybudowanie chodników z kostki brukowej
betonowej e) wykonanie podbudowy f) wykonanie nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej g) wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej h)
regulacja istniejących urządzeń podziemnych i) oznakowanie drogowe poziome i
pionowe, j) roboty ziemne kanalizacji deszczowej k) roboty budowlano-montażowe
kanalizacji deszczowej Istniejąca nawierzchnia ulic: - ulica Wieczorków o
nawierzchni asfaltowej - ulica Baśniowa i Zielona o nawierzchni gruntowej -
ulica Wiejska o nawierzchni gruntowej, - ul. Graniczna o nawierzchni żużlowej W
obrębie przebudowywanych ulic występują wszystkie sieci infrastruktury
technicznej: - kable energetyczne - sieć wodociągowa - sieć gazowa - sieć
kablowa teletechniczna - kanalizacja sanitarna - słupy linii energetycznych Do
zadań Wykonawcy robót budowlanych należy także: - zabezpieczenie i usunięcie
kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - oznakowanie robót na czas
budowy oraz wyznaczenie bezpiecznych przejść dla ruchu pieszego, w tym:
opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowe
wymagania Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajdują
się w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, które dostępne na stronie internetowej
Zamawiającego www.plonsk.pl. Zakres obowiązków Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego
określa załącznik nr 7 do siwz pn. Projekt umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące
wadium. 1. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy
złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.
45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73
8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu
zamówienia: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego Część I Wykonawca Nadzoru
Inwestorskiego nad realizacją projektu Poprawa infrastruktury drogowej,
płynności transportu i bezpieczeństwa na drogach w mieście Płońsk ZP.271.5.2011
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania
ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się
termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w
pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż
pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie
wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca
niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający
żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na
podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy
Pzp.
III.2) ZALICZKI
·Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oNa
potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że
dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (według załącznika nr
5), które mogą pełnić funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadającymi
uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - drogowej -
instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, -
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
·III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
·oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1.
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)
zmiany prawa, mającej wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b)
zmiany terminu wykonania zamówienia, spowodowanej zmianą głównych założeń
programu wieloletniego pn. Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
2008-2011 mającej wpływ na wykonanie zamówienia, c) niekorzystnej dla
Zamawiającego zmiany postanowień przyznania dotacji z budżetu państwa na
finansowanie zamówienia. d) zmiany osób wskazanych w punkcie 5.1.3) siwz pod
warunkiem spełnienia przez nie wymagań określonych w siwz dla pełnienia danej
funkcji. 2. Zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
oraz wymagają zgody obu stron. 3. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie
wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pok. 212.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii
Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie
realizowane i dofinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg
Lokalnych 2008-2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie