Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
·
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są
informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ne dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy
Fiołkowej w Płońsku wraz z budową przyłącza i linii kablowej oświetlenia
ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Budowa ulicy Fiołkowej w Płońsku wraz z budową przyłącza i linii kablowej
oświetlenia ulicznego. I.BRANŻA DROGOWA Wykonanie nawierzchni drogi z kostki
betonowej gr. 8 cm
na powierzchni 435,27 m2.
Ulica klasy D. II.BRANŻA ELEKTRYCZNA Budowa 5 szt. słupów oświetlenia ulicznego
oraz montaż opraw oświetleniowych w ilości 5 szt. Szczegółowe wymagania
Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia według załączonej
dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot
zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w
szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006
r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz dokumentacją techniczną: projektem budowlanym
wykonawczym branża drogowa i elektryczna, szczegółową specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót i przedmiarami - załącznik nr 8 do siwz. Prace muszą
być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego
typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu
zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej
miejsca robót remontowych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6,
45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.10.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: Wykonawca powinien
przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą, osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej (kierownik budowy), - kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i energetycznych. (Rozporządzenia Ministra Transportu i
Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie - Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.). Wykonawca powinien
przedstawić oświadczenie potwierdzające, że osoba, osoby które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą,osobami posiadającymi
uprawnienia w ww. specjalnościach, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. Ocena
spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie
spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę,
zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
albo w pkt III.5)
kosztorysy
ofertowe dotyczące przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zmiana
umowy do zamówienia na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy w sprawie
zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pod warunkiem wykazania spełnienie przez te
osoby uprawnień wymaganych w siwz, 2) zmiana terminu wykonania zamówienia z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Zmiana umowy wymaga
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski (wejście od ul. 1 Maja) Referat
Zamówień Publicznych, pokój nr 212, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski (wejście od ul. 1 Maja) Kancelaria Urzędu -
Sala Obslugi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie