Płońsk:
Dostawa i montaż lodowiska wraz ze wszystkimi niezbędnymi elementami do jego
prawidłowego funkcjonowania, w ramach pilotażowego programu BUDOWY SKŁADANYCH
LODOWISK SEZONOWYCH ORAZ LODOWISK STAŁYCH BIAŁY ORLIK
Numer ogłoszenia: 410206 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod
którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż lodowiska wraz ze wszystkimi
niezbędnymi elementami do jego prawidłowego funkcjonowania, w ramach
pilotażowego programu BUDOWY SKŁADANYCH LODOWISK SEZONOWYCH ORAZ LODOWISK
STAŁYCH BIAŁY ORLIK.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa
i montaż lodowiska (o wymiarach 21 m x 41 m) wraz ze wszystkimi niezbędnymi
elementami do jego prawidłowego funkcjonowania, w ramach pilotażowego programu
BUDOWY SKŁADANYCH LODOWISK SEZONOWYCH ORAZ LODOWISK STAŁYCH BIAŁY ORLIK
Przedmiot zamówienia obejmuje: I. dostawę i montaż: 1. Agregatu chłodniczego do
obsługi lodowiska. 2. Instalacji mrożeniowej do rozłożenia na boisku
wielofunkcyjnym wraz z jedną warstwą styroduru grubości 3 cm oraz warstwy folii
zabezpieczającej (folia biała grubości 0,6 mm), zbiorczego kanału mrożeniowego
zabudowanego skrzynką osłonową. 3. Band lodowiska wolnostojących mrożonych w
warstwie lodu. 4. Nawierzchni komunikacyjnej dla użytkowników lodowiska - maty
gumowe. 5. Zabezpieczenia istniejącej nawierzchni z kostki betonowej
przeznaczonej pod drogę dojazdową dla rolby. 6. Instalacji elektrycznej do
zasilania agregatu mrożeniowego z jej zabezpieczeniem oraz osłonięciem. 7. 100
par nowych łyżew. 8. Ostrzałki do łyżew. 9. Suszarki do butów na ciepłe
powietrze. 10. Maszyny do pielęgnacji lodu (rolba). II. szkolenie w zakresie
obsługi lodowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry
techniczne, warunki gwarancji jest zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej
specyfikacji. Bilans terenu jest zawarty w załączniku nr 9 do niniejszej
specyfikacji Projekt lokalizacji lodowiska jest zawarty w załączniku nr 11 do
niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.20.00-8, 45.21.22.20-4, 42.51.30.00-5,
37.41.12.00-4, 37.41.12.20-0.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Ustala
się wadium do zamówienia w wysokości: 16 000 zł, słownie: szesnaście tysięcy
złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.
45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73
8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu
zamówienia: Dostawa i montaż lodowiska wraz ze wszystkimi niezbędnymi
elementami do jego prawidłowego funkcjonowania, w ramach pilotażowego programu
BUDOWY SKŁADANYCH LODOWISK SEZONOWYCH ORAZ LODOWISK STAŁYCH BIAŁY ORLIK znak:
ZP.271.14.2011. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem
terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie
innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca,
który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono
wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 11.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.
5 ustawy Pzp
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z
pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informację
zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz)
dołączonym do oferty.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu wykazania przez
Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda
załączenia do oferty wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw polegających na
dostawie fabrycznie nowego kompletnego lodowiska (agregat, orurowanie,
bandy) mobilnego/rozbieralnego o powierzchni min. 600 m2, w tym minimum
jednego lodowiska wykonanego na sztucznej nawierzchni sportowej, z
podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie,
zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych
przez Zamawiającego i podanych w siwz) dołączonych do oferty.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z
pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informację
zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz)
dołączonym do oferty.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z
pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informację
zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz)
dołączonym do oferty.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku przez Wykonawcę na podstawie przedłożonego oświadczenia z
pktu.5.1. siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informację
zawartą w oświadczeniu (wymaganym przez Zamawiającego i podanym w siwz)
dołączonym do oferty.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia
i inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Elementy składowe ceny
oferty według załącznika nr 2 do siwz, 2) Wypełniony opis
techniczno-funkcjonalny urządzeń w ramach dostawy - według załącznika nr 3 do
siwz.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na
podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza się możliwość zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany umownego terminu zakończenia
przedmiotu niniejszej umowy w razie braku możliwości prowadzenia prac na skutek
obiektywnych warunków klimatycznych lub działania siły wyższej w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego, 2) zmiany w zakresie płatności dotyczące terminów
lub źródła finansowania Zamawiającego. 2.Zmiana umowy może zostać zainicjowana
zarówno przez Zamawiającego lub Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmiany umowy
jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmiany zawierającego
opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
termin wykonania zamówienia. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy, adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście
od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim, pok. 212, II piętro, Referat Zamówień
Publicznych.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce:
Adres Zmawiającego; 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w
Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na
parterze).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: do 11.01.2012.
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie