Płońsk:
Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012 r.- zadania częściowe. część IV -
Wywóz odpadów z cmentarza parafialnego w 2012 r
Numer ogłoszenia: 444808 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod
którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012 r.-
zadania częściowe. część IV - Wywóz odpadów z cmentarza parafialnego w 2012 r.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części IV
jest: 1) Wywóz odpadów z koszy cmentarza parafialnego w Płońsku raz w tygodniu
t.j. w poniedziałek w ilości - 4 ton. 2) Wywóz odpadów stałych z ww. koszy musi
być prowadzony sprzętem umożliwiającym transport do miejsca ich składowania.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca powinien posiadać
zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na
danym terenie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na transport odpadów
zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. od odpadach (
jednolity tekst: Dz. U z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zm.). Ocena
spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą spełnia albo
nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez
Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia
albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia
albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia
albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełnienie
w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia
albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście
od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim, pok. 212, II piętro, Referat Zamówień
Publicznych.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 09:00, miejsce:
adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w
Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu -Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: do 09.02.2012.
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie