Płońsk:
Opracowanie projektów dla zadań: Część I. Budowa ulicy Wieczorków
Numer ogłoszenia: 273691 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów dla zadań: Część I. Budowa
ulicy Wieczorków.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.
Mapa dc projektowych. 2. Projekt budowlany wykonawczy drogowy. 3. Projekt
budowlany wykonawczy kanalizacji deszczowej. 4. Projekt budowlany wykonawczy
oświetlenia ulicznego. 5. Projekt stałej organizacji ruchu. 6. Badania
geotechniczne gruntu. 7. Inwentaryzacja i gospodarka istniejącą zielenią (w tym
projekt wycinki drzew). 8. Przedmiary robót. 9. Kosztorys inwestorski. 10.
Kosztorys ofertowy ślepy. 11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót. 12. Informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(BIOZ). 13. Uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów
niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach budowy ulicy Wieczorków. 14. Uzyskanie w imieniu
Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych. 15. Uzyskanie w imieniu
Zamawiającego prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, które
pozwoli na prowadzenie robót budowlanych w dwóch etapach. 16. Pełnienie nadzoru
autorskiego w fazie realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji
stanowiącej przedmiot umowy. Opracowanie objęte przedmiotem umowy należy
sporządzić w języku polskim, w sposób kompletny, z należytą starannością oraz
zgodnie z z obowiązującymi przepisami prawa.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 projekty budowlane w
zakresie budowy minimum dróg gminnych. W celu potwierdzenia spełnienia
warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, Wykonawca powinien
złożyć do oferty: Wykaz wykonanych głównych usług, w którym Wykonawca
przedstawi wykonane minimum 2 projekty budowlane w zakresie budowy
minimum dróg gminnych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane wraz z
załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane
należycie, (Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ). Zgodnie z przepisami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 , poz.231)
dowodami są: poświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia -
oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na
rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) w przypadku zmiany
danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
2) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie
do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki; 3) w zakresie
przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszania umowy, o którym mowa w § 14 umowy. 4) w przypadku zmian korzystnych
dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w
§ 3 ust. 1 pkt 2) i 4) umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w
postaci aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja)
pok.206.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w
Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie