Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi na
odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi okalającej osiedle WEDEL (25KDD).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie pn.: Budowa drogi na odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi
okalającej osiedle WEDEL (25KDD) obejmuje wykonanie robót budowlanych na
podstawie projektu opracowanego przez Wykonawcę w systemie zaprojektuj i
wybuduj oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego zezwolenia na
realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów zawartych w ustawie z
dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji
inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz.
687). Realizacja zamówienia jest inwestycją o znaczeniu lokalnym. Konieczność
jej budowy wynika z potrzeby zaspokojenia potrzeb mieszkańców. Korzyści
wynikające z jej realizacji to poprawa przejezdności ruchu kołowego pojazdów i
pieszych w centrum miasta Płońska, w sąsiedztwie terenów zabudowy usługowej.
Wybudowanie drogi na odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi okalającej
osiedle WEDEL (25 KDD) zgodnie ze Zmianą Planu Ogólnego Zagospodarowania
Przestrzennego dla wybranych obszarów miasta Płońska - I etap realizacji, a
także zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców wymaga przeprowadzenia postępowania
realizacji inwestycji w trybie wyżej wymieniowej spec ustawy drogowej.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na
okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym
stanowiącym załącznik nr 7 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 71.00.00.00-8,
71.32.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.32.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu
realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub
wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z
koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie
podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii
przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po ich zatwierdzeniu pod
warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą
powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności,
okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące
poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z
uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4) w
przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie
wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 pkt 2) umowy, jak również w przypadku
zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w
wyniku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia,
przejęcia itp.), 2) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen
proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, 3) przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w §
16 umowy. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim
(wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych- pokój nr 2012, II
piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu -
Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie