Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dla
zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II.
Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką
brukową betonową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą
bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont
nawierzchni chodników kostką brukową betonową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0,
45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże się wykonaniem min. 2 najważniejszymi robotami budowlanymi, polegającymi
na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej z części o wartości
minimum 50 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający
wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty: wykazu robót budowlanych wg
załącznika nr 5 do siwz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 najważniejszych robót
budowlanych, polegających na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej
z części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem
dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie tego wymaga się
złożenia dowodów (poświadczeń- innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, potwierdzających powyższe). W przypadku gdy Zamawiający jest
podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały
wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże się posiadaniem minimum: Część I Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą
bitumiczną 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2. Samobieżnej
koparko-ładowarki szt. 1, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4.
Przycinarki do asfaltu szt. 1. Część II Profilowanie dróg gruntowych 1.
Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 2, 2. Samobieżnej
koparko-ładowarki szt. 2, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4.
Równiarką samojezdną min. 74 kW (100
KM) szt. 1. Część III Remont nawierzchni chodników
kostką brukową betonową 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2.
Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 1, 3. Zagęszczarki o ciężarze min. 70 kg szt. 1. Na
potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty
wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg załącznika nr
6,7,8 do siwz, dostępnych Wykonawcy usługi wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych
podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2)
urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki
VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii
użytych przy wykonywaniu remontów, po ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że
zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu
ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1)
powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i
konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów
technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp
technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4) w przypadku zmian
korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o
którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu
zamówienia. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim
(wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój nr 212, II
piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu-
Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą
bitumiczną.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy
nawierzchni dróg masą bitumiczną na terenie miasta Płońsk w latach 2014, 2015 i
2016. 2. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) frezowanie lub wycięcie
starej nawierzchni na głębokość 4 do 7 cm wraz z oczyszczeniem i odwozem urobku na
odl. do 5 km,
3) skropienie podłoża i krawędzi emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, 4)
wypełnienie ubytku masą mineralno-asfaltową na gorąco z otoczarki przy grubości
warstwy 4, 5, 6 i 7 cm
z zachowaniem istniejącego profilu drogi, 5) zagęszczenie ułożonej masy walcem,
6) uporządkowanie terenu robót, 7) przewidywana ilość robót - ok. 315,00 m2. Wykonawca
udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12
miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru stanowiąca załącznik nr 20 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne
objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy
stanowiący załącznik nr 17 do siwz..
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg
gruntowych w Płońsku w latach 2014, 2015 i 2016. 2. Zakres robót: 1)
profilowanie równiarką dróg nieutwardzonych, 2) uzupełnianie pospółką (0-31,5 mm) dróg
nieutwardzonych, 3) uzupełnianie kruszywem łamanym - tłuczniem (0-31,5 mm) dróg
nieutwardzonych, 4) uporządkowanie terenu robót. Wykonawca udziela
Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12
miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru stanowiąca załącznik nr 21 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne
objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy
stanowiący załącznik nr 18 do siwz.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni chodników kostką brukową
betonową.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni
chodników kostką brukową betonową na terenie miasta Płońsk w 2014 r. 2. Zakres
robót: 1) remont nawierzchni chodników kostką brukową - ok. 435 m2, 2) wymiana
uszkodzonych krawężników i obrzeży betonowych - ok. 100 mb, 3) regulacja
pionowa studzienek kanalizacyjnych - 20 szt., 4) uporządkowanie terenu robót.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na
okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 22 do siwz. Wykaz dróg o
nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do
projektu umowy stanowiący załącznik nr 19 do siwz.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.