Adres strony internetowej,
na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja byłej
szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i
Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont i
termomodernizacja oraz zagospodarowanie terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji,
Profilaktyki i Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont
i termomodernizacja oraz zagospodarowanie terenu. Przedmiotem zamówienia jest
opracowanie projektu budowlanego zamiennego zagospodarowania działki nr ewid.
328, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń oraz wykonanie robót
budowlanych w oparciu o projekt zamienny zagospodarowania działki i rozbiórka
budynku gospodarczego. Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i
wybuduj. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: a) W
ramach zadania zaprojektuj - opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej i
uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń. b) W ramach zadania wybuduj -
wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę
dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w
programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8,
45.20.00.00-9, 71.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach:
6.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium
do zamówienia w wysokości: 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych
00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.
45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73
8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł
przedmiotu zamówienia: Przetarg na robotę budowlaną polegającą na
zagospodarowaniu działki nr ewid. 328 w ramach zadania inwestycyjnego pn.
Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich. nasz znak: ZP.271.3.2014. 4.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania
ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się
termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie
do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu
zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz
należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł
wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na
podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy
Pzp., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa,
chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Inicjatorem
zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w
zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis
wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
postanowień niniejszej umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia
zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły
wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków
pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich
nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych
koniecznych do spełnienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany
materiałów i technologii przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po
ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego
oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w
szczególności, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez
Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2)
powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji
rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych
podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2)
urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki
VAT, 3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych
wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych
oraz zawieszania umowy, o którym mowa w § 17 umowy. 4. Zmiany umowy wymagają
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. 5.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana
osób wskazanych do kontaktów między stronami, 3) zmiana rachunków bankowych
stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii
Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie