 |
Adres strony internetowej, na
której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Termomodernizacja oraz zakup
i montaż kolektorów słonecznych do Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji
Numer ogłoszenia: 57760 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
Termomodernizacja oraz zakup i montaż kolektorów słonecznych do Miejskiego
Centrum Sportu i Rekreacji. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja oraz
zakup i montaż kolektorów słonecznych do Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji.
Termomodernizacja obiektu Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji (kryta
pływalnia, hala sportowa z bieżnią i zapleczem) polegająca na ociepleniu ścian
i stropodachu, wymianie ślusarki aluminiowej i stolarki okiennej, ociepleniu
dachu, modernizacji systemu grzewczego, montażu kolektorów słonecznych,
modernizacji oświetlenia, przebudowie wentylatorni oraz częściowym remoncie
instalacji wentylacji hali sportowej. Zakres przedmiotu zamówienia: I. Kryta
pływalnia: 1. Ocieplenie stropodachu nad halą z niecką do pływania. 2.
Docieplenie pokrycia stropodachu wentylowanego płytami styropianu laminowanego
z pokryciem papą termozgrzewalną wierzchniego krycia. 3. Wymiana ślusarki
aluminiowej ścian zewnętrznych SzAl - zdemontowanie istniejącej ślusarki
aluminiowej oraz wbudowanie nowej ślusarki. II. Hala sportowa z bieżnią i
zapleczem: 1. Ocieplenie ścian fundamentowych i zewnętrznych nadziemia wraz z
wymianą stolarki okiennej (ze zmniejszeniem ich powierzchni) hali sportowej i
bieżni oraz wrót bieżni. 2. Ocieplenie dachu nad halą sportową i bieżnią
poprzez ułożenie na obecnej ostatniej warstwie dachu (blacha trapezowa)
dodatkowej izolacji oraz wykonanie docelowego pokrycia papą termozgrzewalną
wierzchniego krycia. 3. Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego (wymiana
instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u. wraz z osprzętem, armaturą, urządzeniami
itp. oraz montaż kolektorów słonecznych i modernizacja-dostosowanie węzła
cieplnego). 4. Modernizacja oświetlenia z dostosowaniem instalacji wewnętrznych
elektrycznych. 5. Przebudowa wentylatorni oraz remont częściowy instalacji
wentylacyjnej hali sportowej. Realizacja inwestycji będzie uzależniona od
udzielenia Gminie Miasto Płońsk dofinansowania ze środków Mechanizmu
Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - Gmina Miasto Płońsk
zawarła w dniu 01.10.2014 r. Umowę nr 565/2014/Wn07/OA-xn-04/D w sprawie
Projektu Termomodernizacja oraz zakup i montaż kolektorów słonecznych do
Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji dofinansowanego ze środków Mechanizmu
Finansowego EOG 2009-2014. Minimalny okres udzielonej gwarancji jakości na
przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to: 24 miesiące liczone od
dnia odbioru końcowego. Maksymalny okres udzielonej gwarancji jakości na
przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to: 60 miesięcy liczone od
dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w
załączniku nr 8 do siwz. Załączone przedmiary robót pełnią jedynie funkcję
pomocniczą. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione,
a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej,
STWOIR i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez
jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 7.1. Ustala się wadium do
zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł). 7.2.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6
ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007
0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu
zamówienia: Termomodernizacja oraz zakup i montaż kolektorów słonecznych do
Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji. znak: AZ.ZP.271.5.2015. 7.4. Wadium
wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.5. Wadium
wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy
czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin
uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do
oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu
zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę. 7.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz
należy załączyć w formie oryginału do oferty. 7.8. Wykonawca, który nie wniósł
wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 7.10. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na
podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw,
listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 7.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku W/w warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum jednej
najważniejszej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu
budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej
(zdefiniowanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w
sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie Dz. U. nr 75, poz. 690 ze zm.) o wartości robót co najmniej 3 000
000,00 zł brutto. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy
załączenia do oferty: wykazu robót budowlanych wg załącznika nr 6 do siwz,
potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, minimum jednej najważniejszej roboty budowlanej dotyczącej budowy,
przebudowy lub remontu budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub
użyteczności publicznej (zdefiniowanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie Dz. U. nr 75, poz. 690 ze zm.) o wartości robót co
najmniej 3 000 000,00 zł brutto - wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na
potwierdzenie tego wymaga się złożenia dowodów (poświadczeń- innych dokumentów,
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać poświadczenia, potwierdzających powyższe). W przypadku, gdy
Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w
wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Po wyborze najkorzystniejszej
oferty, najpóźniej na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy Wykonawca
przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram rzeczowo -
finansowy oraz kosztorys ofertowy, które będą stanowiły załącznik do umowy.
Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a
wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, STWOIR
i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń
Wykonawcy z tego tytułu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
1 - Cena -
90 2 - Okres
gwarancji jakości - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian 15.1. Formularz wzoru umowy stanowi
załącznik nr 7 do siwz. 15.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w
terminach, o których mowa w art. 94 ust. 1 i 1a Pzp nie później niż przed
upływem terminu związania ofertą. 15.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i
Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku
przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu
realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub
wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z
koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie
podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii przewidzianych
przez dokumentację techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, że zamiany te
będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania
przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub
zmiany obowiązujących przepisów. 3. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy
w wyniku: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku
zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) przedłużenia terminu
realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w
szczególności następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o
którym mowa w § 14 umowy. 4. Harmonogram rzeczowo - finansowy może podlegać
aktualizacji na wniosek każdej ze stron umowy w zakresie przesunięcia terminów
realizacji poszczególnych etapów robót. Jeżeli wprowadzenie zmian do
Harmonogramu rzeczowo - finansowego nie prowadzi do zmiany terminu zakończenia
robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy. 15.3.3. Umowa podlega
unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zamawiający
może nie wyrazić zgody na aktualizację rozwiązań związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia z uwagi na postęp technologiczny powodujący zwiększenie
kosztów realizacji umowy. 15.3.5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pok. 15 (na parterze).. IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 11:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane
ze środków Unii Europejskiej. IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
16.03.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała. p. S. Januszewska
drukuj
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski w Płońsku | | Informację wprowadził(a) do BIP: | Czerniawska Anna | | Data udostępnienia w BIP: | 2015-03-16 | | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-03-16 |
|
|
|