Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji projektowej i kosztorysowej na wykonanie oświetlenia ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę
oświetlenia ulicznego z podziałem na zadania: Zadanie 1. Budowa oświetlenia ul.
Azalii. Zadanie 2.Budowa oświetlenia ul. Fiołkowej. Zadanie 3. Budowa
oświetlenia ul. Makowej. Zadanie 4. Budowa oświetlenia ul. Lipowej. Zadanie 5.
Budowa oświetlenia ul. Miłej. Zadanie 6. Budowa oświetlenia ul. Letniej.
Zadanie 7. Budowa oświetlenia ul. Tulipanowej. Zadanie 8.Budowa oświetlenia ul.
Truskawkowej. 1. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji lub wariantów
rozwiązań projektowych dla poszczególnych zadań zamówienia, 2) sporządzenie
dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla poszczególnych zadań zamówienia, 3)
uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla poszczególnych zadań zamówienia, 4)
pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych dla
poszczególnych zadań zamówienia. 2. Efektem końcowym budowy ulic według
opracowanej dokumentacji projektowej ma być poprawa bezpieczeństwa użytkowników
dróg gminnych. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących opracowań: 1)
mapy do celów projektowych, 2) projekty budowlane wykonawcze oświetlenia
ulicznego, 3) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, jeżeli będą wymagane,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) przedmiary
robót, kosztorysy inwestorskie, 6) informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia, 4. Do Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie również
złożenie wniosków wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie w imieniu
Zamawiającego, dla każdego zadania oddzielnie: 1) warunków technicznych od
właścicieli lub zarządców sieci infrastruktury technicznej, 2) decyzji
pozwolenia na budowę, 3) innych niezbędnych do zrealizowania inwestycji
wymaganych uzgodnień i pozwoleń. 5. Dokumentację projektową należy opracować,
dla każdego zadania oddzielnie, w ilości egzemplarzy: 1) projekty budowlane
wykonawcze (5 egzemplarzy), 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych (3 egzemplarze), 3) przedmiary robót (1 egzemplarz), 4)
kosztorys inwestorski (1 egzemplarz). 6. Pełny zakres dokumentacji projektowej
(oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji
elektronicznej na nośniku elektronicznym, które będą służyć Zamawiającemu do
zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej - w formacie pdf. 7.
Wykonawca powinien przewidzieć w cenie oferty koszty uzgodnień i opracowań
dokumentacji na przebudowę urządzeń wymaganych przez właścicieli sieci, kolidujących
z projektowanym oświetleniem. 8. Wykonawca zaproponuje rozwiązania projektowe
odrębnie dla poszczególnych zadań zamówienia i przedłoży do uzgodnienia z
Zamawiającym koncepcje projektowe i/lub warianty rozwiązań projektowych w
terminie jednego miesiąca od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany
uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań
technicznych i funkcjonalnych na etapie projektowania. 10. Dokumentacja
projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne,
posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i
uzyskania pozwoleń na wykonanie robót oraz powinna być zgodna z: 1)
Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego ( Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm. ), 2) Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. jedn. Dz. U. Nr z
2013 r. poz. 1129). 11. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie
przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo
zamówień publicznych. W przypadku użycia nazw własnych projektant zobowiązany
jest do opracowania tabeli równoważności, w której określi minimalne parametry
zaprojektowanego wyrobu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
pkt 3.II. siwz..
II.1.5)
|
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza
możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług
stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających
na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem
zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
faktury - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku
przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych, 3) w przypadku zmian korzystnych dla
Zamawiającego dotyczących: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w
przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych
przez wykonawcę, b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie
doprowadzi do wzrostu wynagrodzenia w przedmiotowym postępowaniu. 15.3.3. Umowa
podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w
postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT
w ramach niniejszej umowy, ponieważ zmianie ulegną ceny brutto z dniem wejścia
w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez konieczności sporządzenia
aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pok. 15 (na parterze).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie