Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Opracowanie
dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Rozwój jakościowy
płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni
architektonicznej, kulturowej i krajobrazu
Numer ogłoszenia: 152907 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Rozwój jakościowy
płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni
architektonicznej, kulturowej i krajobrazu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i/lub
ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w ramach
zadania inwestycyjnego pn.: Rozwój jakościowy płońskiego obszaru
funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni architektonicznej, kulturowej i
krajobrazu. 2. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji, 2) sporządzenie
dokumentacji projektowo kosztorysowej, 3) uzyskanie ostatecznej decyzji
pozwolenia na budowę i/lub ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację
inwestycji drogowej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji
robót budowlanych. 3. Teren, na którym planowane są niniejsze zamierzenia
inwestycyjne przebiega przez tereny zabudowy usługowej i zabudowy mieszkaniowej
jednorodzinnej oraz objęty jest strefą ścisłej ochrony konserwatorskiej i
podlega uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (prawdopodobieństwo
występowania stanowisk archeologicznych). Teren inwestycji obejmuje ulice:
19-go Stycznia (na odcinku od Placu 15 Sierpnia do ul. Żołnierzy Wyklętych),
Przejazd, Zduńską, Grunwaldzką (na odcinku od Placu 15 Sierpnia do ul.
Sienkiewicza), Warszawską (na odcinku od Placu 15 Sierpnia do ul. Targowej) i
Plac 15 Sierpnia w Płońsku oraz budynki przy ul. Grunwaldzkiej 1, Grunwaldzkiej
2, Grunwaldzkiej 22, Warszawskiej 1 i Warszawskiej 2. Budynki znajdują się w
gminnej ewidencji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
załącznik nr 8 do siwz..
II.1.5)
|
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza
możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług
stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i
polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem
zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 7.1. Ustala
się wadium do zamówienia w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy
zł). 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45
ust. 6 ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73
8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł
przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla
zadania pn.: Rozwój jakościowy płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym
rewitalizacja przestrzeni architektonicznej, kulturowej i krajobrazu. znak:
AZ.ZP.271.12.2015. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium.
7.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.7. Wadium wniesione w
formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 7.8.
Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy
Pzp. 7.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców,
którym zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W
tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25
ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12.Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
faktury - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku
przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w §
15 umowy, 3) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dotyczących: a)
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia
konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych przez Wykonawcę, b)
zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie doprowadzi do
wzrostu wynagrodzenia w przedmiotowym postępowaniu. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu
w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych w szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT w ramach niniejszej
umowy, ponieważ zmianie ulegną ceny brutto z dniem wejścia w życie aktu
prawnego zmieniającego stawkę, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
pisemny wniosek Wykonawcy: 9-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim
(wejście od ul. 1 Maja) w pokoju nr 15, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
20.10.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska