 |
Ogłoszenie nr 307942 - 2016
z dnia 2016-09-13 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –
mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny
13037784700000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
236 622 691, e-mail
zp@plonsk.pl, faks
023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.plonsk.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.plonsk.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy przesłać/składać w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze). Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego Numer referencyjny: AZ.ZP.271.7.2016 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego”
realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w myśl której
rolą Wykonawcy jest przygotowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie
pozwolenia na budowę i przeprowadzenie robót budowlanych.
Celem realizacji niniejszego zamówienia jest wybudowanie kanalizacji
deszczowej
w ul. Postępu Rolniczego oraz ul. Zygmunta Noakowskiego na terenie
osiedla „POŚWIĘTNE” w Płońsku. Kanalizacja deszczowa będąca przedmiotem
opracowania jest niezbędna do prawidłowego odwodnienia ulic. Dotychczas
odwodnienie odbywało się za pośrednictwem kratek deszczowych w ul.
Postępu Rolniczego wpiętych do kanalizacji sanitarnej ø200, stąd
konieczność wybudowania kanału służącego wyłącznie odprowadzaniu wody
opadowej i roztopowej.
Na trasie projektowanego kanału deszczowego występują następujące
kolizje:
- kanał ciepłowniczy,
- sieć wodociągowa,
- sieć kanalizacji sanitarnej,
- sieć gazowa,
- sieć energetyczna,
- telefoniczna,
oraz ewentualnie w zależności od zaprojektowanej trasy kanału:
- ogrodzenie placu zabaw,
- słup oświetleniowy,
- zieleń (drzewa, krzewy),
- istnieje możliwość wystąpienia niezainwentaryzowanych urządzeń
infrastruktury technicznej.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:
- rury kanałowe o długości około 100 m,
- izolacja termiczna zewnętrznej powierzchni rur kanałowych jeżeli
zajdzie konieczność,
- studzienki rewizyjne w ilości niezbędnej do prawidłowego
funkcjonowania kanalizacji,
- kanał w miarę możliwości powinien być zlokalizowany w chodniku ulicy
Zygmunta Noakowskiego.
W przypadku, gdy kanalizacja deszczowa zostanie zaprojektowana w
chodniku, obowiązkiem Wykonawcy po zrealizowaniu robót będzie położenie
nowej nawierzchni wraz ze stosowną podbudową na całym odcinku chodnika, w
którym realizowane były roboty. Nową nawierzchnię należy wykonać z
kostki betonowej, która będzie nawiązywać kształtem i kolorem do
istniejącego chodnika w ul. Postępu Rolniczego.
Przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym opis ogólny przedmiotu
zamówienia jest tylko materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do
sporządzenia własnych opracowań. Przedstawione wielkości i parametry są
orientacyjne. Ostateczne wielkości muszą być ustalone przez Wykonawcę w
dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności
pomiędzy danymi zawartymi w niniejszym opracowaniu, a danymi które
zawarte zostaną w dokumentacji technicznej, Wykonawca nie będzie rościł
praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Projektant może zaproponować inne rozwiązania Zamawiającemu. Projektant
ma swobodę w doborze materiałów i technologii, z których zostanie
wykonany przedmiot zamówienia.
Dokumentacja projektowa obejmować musi następujące opracowania:
1) mapę d/c projektowych,
2) projekt budowlany kanalizacji deszczowej,
3) projekty przebudowy sieci infrastruktury technicznej kolidującej z
projektowanym kanałem deszczowym – jeżeli będą wymagane,
4) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
5) przedmiar robót, kosztorys inwestorski,
6) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
Nie dopuszcza się używania w dokumentacji projektowej nazw własnych
materiałów, urządzeń, technologii itp., które będą wykorzystywane do
realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu zamówienia
na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień
publicznych. W przypadku użycia nazw własnych Wykonawca zobowiązany jest
do opracowania tabeli równoważności, w której określi minimalne
parametry zaprojektowanego wyrobu. W przypadku nieuprawnionego
posługiwania się nazwami własnymi, Wykonawcę obciążą wszelkie koszty z
tym związane. Zamawiający w takiej sytuacji nie ponosi żadnych kosztów
związanych z nieuprawnionym posługiwaniem się nazwami własnymi.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1) uzyskania wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów
niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
2) uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych
(jeżeli będzie konieczność), uzyskania w imieniu Zamawiającego
ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę bądź skutecznego zgłoszenia w
Starostwie Powiatowym w Płońsku zamiaru wykonania kanalizacji
deszczowej,
3) uzyskania decyzji pozwolenia na wycinkę drzew/krzewów – jeżeli będzie
konieczność
4) pełnienia nadzoru autorskiego, w fazie realizacji robót wykonywanych
na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy,
5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację
projektową,
6) sporządzenia inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej.
W skład robót budowlanych wchodzą:
1) prace przygotowawcze,
2) prace rozbiórkowe, rozbiórka nawierzchni dróg i chodników w
zależności od potrzeb,
3) roboty ziemne i ewentualnie odwodnieniowe,
4) roboty technologiczne, wykonanie kanałów i odgałęzień, montaż studni i
urządzeń,
5) odtworzenie nawierzchni i uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach.
Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby
realizujące przedmiot zamówienia
w zakresie podstawowych (prostych) czynności budowlanych były
zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do
siwz pn. Program funkcjonalno - użytkowy.
II.5) Główny kod CPV: 45232130-2 Dodatkowe kody CPV:71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku
umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 16/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
1) odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 5.1.Wykonawca
składa oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu | | |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | | Cena | 60 | | Okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu | | |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku
przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie
zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie
terminu realizacji umowy:
1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego
przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub
wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych,
2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich
nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych
koniecznych do spełnienia,
3) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym
mowa w § 14 umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii
przewidzianych przez dokumentację techniczną, po ich zatwierdzeniu przez
autora projektu i Inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika
budowy, pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego
oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą
to, w szczególności, okoliczności:
1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny
lub zmiany obowiązujących przepisów.
4. Harmonogram rzeczowo – finansowy może podlegać aktualizacji na
wniosek każdej ze stron umowy
w zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót.
Jeżeli wprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo – finansowego nie
prowadzi do zmiany terminu zakończenia robót, ich wprowadzenie nie
wymaga zmiany umowy.
5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
w języku polskim IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
13.09.2016r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska
drukuj
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski w Płońsku | | Informację wprowadził(a) do BIP: | Czerniawska Anna | | Data udostępnienia w BIP: | 2016-09-13 | | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-09-13 |
|
|
|