Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.plonsk.pl
Ogłoszenie nr 23605 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Płońsk: Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na
terenie miasta Płońsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej
lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000,
ul. ul. Płocka 39, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie
Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na mechanicznym i
ręcznym zamiataniu ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk. 1.Zakres usługi:
1)pozimowe uprzątnięcie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska w okresie od
dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż w okresie od 1 kwietnia do 15 kwietnia
2017 roku (łączna powierzchnia – 241 223, 00 m2) z zebraniem zalegającego piasku
używanego do akcji zimowego utrzymania ulic i parkingów gminnych, z
przygotowaniem do bieżącego utrzymania czystości w ramach „Mechanicznego i
ręcznego zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk” - zgodnie z
wykazem ulic i parkingów gminnych; 2)mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i
parkingów gminnych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 15
kwietnia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku (łączna powierzchnia – 241 223, 00 m2) - zgodnie z wykazem
ulic i parkingów gminnych i harmonogramem zamiatania; 3)przywrócenie porządku
(zebranie odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po imprezach plenerowych
organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w
Płońsku na terenie miasta w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż
od 1 kwietnia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku (max 20 imprez na
powierzchni ok. 5 500,00
m2). Zamawiający na 5 dni przed planowaną imprezą
określi przewidywaną ilość osób biorących w niej udział. Obowiązkiem Wykonawcy
jest zapewnić odpowiednią ilość i pojemność pojemników; 4)dodatkowe wg potrzeby
Zamawiającego zamiatanie ulic i parkingów gminnych wynikające z aktualnych
potrzeb (uroczystości lub imprezy okolicznościowe) rezygnując jednorazowo z
zamiatania innych ulic o podobnej powierzchni w m2. 2.Do wykonania ww. prac
należy używać bezpyłowych zamiatarek mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania
ulic - 1 szt., do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych - 1 szt. oraz
pojazdu przeznaczonego do wywozu odpadów komunalnych - 1 szt. 3.Czas pracy
zamiatarek: 1)ustala się czas pracy bezpyłowych zamiatarek mechanicznych
przeznaczonych: do zamiatania ulic - 1 szt. oraz do zamiatania parkingów i
wysepek ulicznych - 1 szt. w dni robocze w godzinach pomiędzy 1800 a 700 dnia następnego;
2)Zamawiający i Wykonawca za zgodą Zamawiającego zastrzegają sobie prawo do
ustalenia innego czasu pracy zamiatarki jednorazowo lub w określonym czasie.
4.„Wykaz ulic i parkingów gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i
ręcznego zamiatania” przedstawia załącznik nr 1 do wzoru umowy. 5.Szczegółowy
harmonogram zamiatania ulic i parkingów gminnych zostanie ustalony z Wykonawcą
usługi w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. 6.Wytwórcą odpadów jest Wykonawca.
II.5) Główny kod CPV: 90612000-0
Dodatkowe kody CPV:90611000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50% wartości
zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje minimum: 1)bezpyłową zamiatarką
mechaniczną przeznaczoną do zamiatania ulic - 1 szt., 2)bezpyłową zamiatarką
mechaniczną przeznaczoną do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych - 1 szt.,
3)pojazdem przeznaczonym do wywozu odpadów komunalnych – 1 szt. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony
jeżeli Wykonawca przedłoży - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 4 do
siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie
Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. (wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 6 do siwz).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 4 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
6.4.1. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się
poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości,
jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na
odpowiednich seriach norm europejskich tj. Wykonawca powinien posiadać wdrożony
system zarządzania jakością zgodnie z normami jakościowymi i przedłożyć
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności
działań Wykonawcy z normami jakościowymi (np. ISO 9001). 6.4.2. zaświadczenia
niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełnienia przez Wykonawcę
wymogów określonych systemów lub norm zarządzania środowiskowego, jeżeli
Zamawiający wskazuje środki zarządzania środowiskowego, które wykonawca będzie
stosował podczas wykonywania zamówienia publicznego, odwołując się do unijnego
systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub do innych norm zarządzania
środowiskowego opartych na odpowiednich normach europejskich lub
międzynarodowych opracowanych przez akredytowane jednostki tj. Wykonawca
powinien posiadać wdrożony system zarządzania środowiskowego zgodnie z
europejskimi normami zarządzania środowiskowego i przedłożyć zaświadczenie
niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań
Wykonawcy z normami zarządzania środowiskowego (np. EMAS, ISO 14001).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem
aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie
ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za realizację zamówienia 60
zatrudnienie przez Wykonawcę osób w oparciu o umowę o pracę 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień
niniejszej umowy w zakresie: 1)urzędowej zmiany stawki VAT, nastąpi zmiana cen
proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
10.02.2017 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska