Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.plonsk.pl
Ogłoszenie nr 46892 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Płońsk: Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu
Rolniczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000, ul.
ul. Płocka 39, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
pismnej
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
kanalizacji deszczowej na ul. Postępu Rolniczego
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej na ul. Postępu
Rolniczego. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w
myśl której rolą Wykonawcy jest przygotowanie dokumentacji projektowej,
uzyskanie pozwolenia na budowę i przeprowadzenie robót budowlanych. Celem
realizacji niniejszego zamówienia jest wybudowanie kanalizacji deszczowej w ul.
Postępu Rolniczego oraz ul. Zygmunta Noakowskiego na terenie osiedla
„POŚWIĘTNE” w Płońsku. Kanalizacja deszczowa będąca przedmiotem opracowania
jest niezbędna do prawidłowego odwodnienia ulic. Dotychczas odwodnienie
odbywało się za pośrednictwem kratek deszczowych w ul. Postępu Rolniczego
wpiętych do kanalizacji sanitarnej ø200, stąd konieczność wybudowania kanału
służącego wyłącznie odprowadzaniu wody opadowej i roztopowej. Na trasie
projektowanego kanału deszczowego występują następujące kolizje: 1) kanał
ciepłowniczy, 2) sieć wodociągowa, 3) sieć kanalizacji sanitarnej, 4) sieć
gazowa, 5) sieć energetyczna, 6) telefoniczna, oraz ewentualnie w zależności od
zaprojektowanej trasy kanału: 1) ogrodzenie placu zabaw, 2) słup oświetleniowy,
3) zieleń (drzewa, krzewy), 4) istnieje możliwość wystąpienia
niezinwentaryzowanych urządzeń infrastruktury technicznej. Charakterystyczne
parametry przedmiotu zamówienia: 1) rury kanałowe o długości około 100 m, 2) izolacja termiczna
zewnętrznej powierzchni rur kanałowych, jeżeli zajdzie konieczność, 3)
studzienki rewizyjne w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania
kanalizacji, 4) kanał w miarę możliwości powinien być zlokalizowany w chodniku
ulicy Zygmunta Noakowskiego. W przypadku, gdy kanalizacja deszczowa zostanie
zaprojektowana w chodniku, obowiązkiem Wykonawcy po zrealizowaniu robót będzie
położenie nowej nawierzchni wraz ze stosowną podbudową na całym odcinku
chodnika, w którym realizowane były roboty. Nową nawierzchnię należy wykonać z
kostki betonowej, która będzie nawiązywać kształtem i kolorem do istniejącego
chodnika w ul. Postępu Rolniczego. Przedstawiony w programie
funkcjonalno-użytkowym opis ogólny przedmiotu zamówienia jest tylko materiałem
pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań. Przedstawione
wielkości i parametry są orientacyjne. Ostateczne wielkości muszą być ustalone
przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy
danymi zawartymi w niniejszym opracowaniu, a danymi które zawarte zostaną w
dokumentacji technicznej, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego
wynagrodzenia. Projektant może zaproponować inne rozwiązania Zamawiającemu.
Projektant ma swobodę w doborze materiałów i technologii, z których zostanie
wykonany przedmiot zamówienia. Dokumentacja projektowa obejmować musi
następujące opracowania: 1) mapę d/c projektowych, 2) projekt budowlany
kanalizacji deszczowej, 3) projekty przebudowy sieci infrastruktury technicznej
kolidującej z projektowanym kanałem deszczowym – jeżeli będą wymagane, 4)
szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 5) przedmiar
robót, kosztorys inwestorski, 6) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (BIOZ). Nie dopuszcza się używania w dokumentacji projektowej nazw
własnych materiałów, urządzeń, technologii itp., które będą wykorzystywane do
realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać
opisanie przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31
ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku użycia nazw własnych Wykonawca
zobowiązany jest do opracowania tabeli równoważności, w której określi
minimalne parametry zaprojektowanego wyrobu. W przypadku nieuprawnionego
posługiwania się nazwami własnymi, Wykonawcę obciążą wszelkie koszty z tym
związane. Zamawiający w takiej sytuacji nie ponosi żadnych kosztów związanych z
nieuprawnionym posługiwaniem się nazwami własnymi. Wykonawca zobowiązuje się
do: 1) uzyskania wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów
niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, 2) uzyskania w imieniu
Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych (jeżeli będzie konieczność),
uzyskania w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę bądź
skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Płońsku zamiaru wykonania
kanalizacji deszczowej, 3) uzyskania decyzji pozwolenia na wycinkę drzew/krzewów
– jeżeli będzie konieczność, 4) pełnienia nadzoru autorskiego, w fazie
realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot
umowy, 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację
projektową, 6) sporządzenia inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej. W
skład robót budowlanych wchodzą: 1) prace przygotowawcze, 2) prace rozbiórkowe,
rozbiórka nawierzchni dróg i chodników w zależności od potrzeb, 3) roboty
ziemne i ewentualnie odwodnieniowe, 4) roboty technologiczne, wykonanie kanałów
i odgałęzień, montaż studni i urządzeń, 5) odtworzenie nawierzchni i
uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach. Zamawiający wymaga, zgodnie z art.
29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia w zakresie
podstawowych (prostych) czynności budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik nr 6
do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV:71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot
zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót i będzie zgodny z
przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się zwiększenie zakresu
zamówienia do 30% jego wartości
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 7
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie
Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 do siwz)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych
informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem
aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie
ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za realizację zamówienia 60
Termin wykonania zamówienia 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
16.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak
i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego
wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.
16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu
realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub
wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z
koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie
podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia, 3) z
przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw
działań administracyjnych oraz zawieszenia umowy, o którym mowa w § 14 wzoru
umowy. 16.3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii
przewidzianych przez dokumentację techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora
projektu i Inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod
warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą
powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności,
okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące
poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z
uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 16.3.4.
Harmonogram rzeczowo – finansowy może podlegać aktualizacji na wniosek każdej
ze stron umowy w zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych
etapów robót. Jeżeli wprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo – finansowego
nie prowadzi do zmiany terminu zakończenia robót, ich wprowadzenie nie wymaga
zmiany umowy. 16.3.5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu:
Data: 05/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
20.03.2017r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska