Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.plonsk.pl
Ogłoszenie nr 72795 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Płońsk: Budowa oświetlenia ulicznego dla ulic gminnych dla poszczególnych
części zamówienia: Część I. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul.
Fiołkowej. Część II. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej. Część III.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000,
ul. ul. Płocka 39, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia
ulicznego dla ulic gminnych dla poszczególnych części zamówienia: Część I.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej. Część II. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej. Część III. Budowa oświetlenia
zewnętrznego w ul. Parkowej.
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa oświetlenia zewnętrznego ulic: Makowej, Fiołkowej,
Lipowej, Parkowej, polegająca na posadowieniu słupów oświetleniowych wraz z
oprawami oświetleniowymi oraz ułożeniu kabli zasilających projektowane słupy
oświetleniowe. W zakresie robót jest także posadowienie złącz kablowych,
pomiarowo sterujących wraz z kablami zasilającymi. 1. Część I. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 337,00 m. 2) budowa słupów oświetleniowych – 8
kpl. 3) montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 8 kpl. 4) budowa uziemienia – 4
kpl/337,00 m. 2. Część II. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej: 1)
budowa kablowej sieci oświetleniowej i zasilającej – 299,00 m. 2) montaż
zabezpieczenia wzdłużnego – 1 kpl. 3) budowa słupów oświetleniowych – 6 kpl. 4)
montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 6 kpl. 5) budowa uziemienia – 2
kpl/304,00 m. 6) budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl. 3.
Część III. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej: 1) budowa kablowej
sieci oświetleniowej i zasilającej – 194,00 m. 2) budowa słupów oświetleniowych
– 4 kpl. 3) montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 4 kpl. 4) budowa uziemienia
– 4 kpl/199,00 m. 5) budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych ulic znajduje się w
załącznikach 6 - 8 do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:45316100-6, 45231400-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
Okres w
miesiącach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. (wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz).
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
|
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena za
realizację zamówienia
|
60
|
|
Okres
gwarancji jakości
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
|
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego: 16.3.1. Inicjatorem zmiany
może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany
umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis
wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość
wprowadzenia zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1) z powodu
wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki
zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających
dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji
postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze
względów społecznych koniecznych do spełnienia. 16.3.3. Zamawiający dopuszcza
możliwość zamiany materiałów i technologii przewidzianych przez dokumentację
techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, że zamiany te będą
korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania
przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub
zmiany obowiązujących przepisów. 16.3.4. Zamawiający przewiduje również zmiany
umowy w wyniku przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn
niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań
administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w § 13 umowy. Umowa
podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.3.5. Zmiany
umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci
aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 10/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I Nazwa: Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej.
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Część I.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej: 1) budowa
kablowej sieci oświetleniowej i zasilającej – 337,00 m. 2) budowa słupów
oświetleniowych – 8 kpl. 3) montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 8 kpl. 4)
budowa uziemienia – 4 kpl/337,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena za
realizację zamówienia
|
60
|
|
Okres
gwarancji jakości
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II Nazwa: Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:2. Część II.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 299,00 m. 2) montaż zabezpieczenia wzdłużnego –
1 kpl. 3) budowa słupów oświetleniowych – 6 kpl. 4) montaż opraw
oświetleniowych LED 48W – 6 kpl. 5) budowa uziemienia – 2 kpl/304,00 m. 6)
budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena za
realizację zamówienia
|
60
|
|
Okres
gwarancji jakości
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: III Nazwa: Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:3. Część
III. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 194,00 m. 2) budowa słupów oświetleniowych – 4
kpl. 3) montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 4 kpl. 4) budowa uziemienia – 4
kpl/199,00 m. 5) budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena za
realizację zamówienia
|
60
|
|
Okres
gwarancji jakości
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
25.04.2017r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska