Ogłoszenie nr 537776-N-2017 z dnia 2017-06-27 r.
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Rozwój
terenów zieleni w Płońsku oraz jego obszarach funkcjonalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5.
Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu – Rozwój terenów zieleni w
miastach i ich obszarach funkcjonalnych
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Miasto
Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer
identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka 39 , 09100 Płońsk,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, , e-mail
zp@plonsk.pl, , faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona pod rygorem nieważności w języku polskim w
formie pisemnej
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój terenów
zieleni w Płońsku oraz jego obszarach funkcjonalnych
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.9.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem
terenów zieleni przy zbiorniku wodnym Rutki w Płońsku, o powierzchni 50.595 m²
oraz przy placówkach oświatowych w Płońsku o powierzchni 8.733m². 3.2. Zakres
robót do wykonania: Wykonanie wycinki i pielęgnacji drzew, wyposażenie terenu w
małą architekturę, wykonanie robót ziemnych, wykonanie nasadzeń dekoracyjnych i
trawników, wykonanie ścieżek rowerowych i chodników, wykonanie plaży z boiskiem
do siatkówki plażowej, wyposażenie siłowni zewnętrznej. Obowiązkiem Wykonawcy
jest pielęgnacja roślin zgodnie z zaleceniami określonymi w projekcie
zagospodarowania zieleni (dot. Rutek). Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia: kształtowanie terenów zieleni tj. wykonanie robót ziemnych,
wykonanie nasadzeń, wykonanie trawnika z siewu, prace związane z wykonaniem
ciągów pieszo-jednych oraz zjazdu z ulicy ZWM. Roboty budowlane należy wykonać
w dwóch etapach zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy: 1) etap I – zakres
robót w 2017 r., 2) etap II – zakres robót w 2018 r. 3.3. Roboty w zakresie
rozwoju terenów zieleni oraz jego obszarów funkcjonalnych należy wykonać
zgodnie z: 1) „Projektem Zagospodarowania Terenu Zieleni przy zbiorniku wodnym
Rutki” – załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 2)
Projektem budowlanym „Przebudowa dróg wewnętrznych z przeznaczeniem na ścieżki
rowerowe” – załącznik nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 3)
„Projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem urządzenia terenów
zieleni” – załącznik nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 4)
Projektami zagospodarowania zieleni przy placówkach oświatowych – załącznik nr
4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia . Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz. Realizacja inwestycji będzie
uzależniona od uzyskania dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5. Poprawa jakości
środowiska miejskiego, Typ projektu – Rozwój terenów zieleni w miastach i ich
obszarach funkcjonalnych lub zwiększenie środków Gminy Miasta Płońsk.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
|
Kod CPV
|
|
45200000-9
|
|
77300000-3
|
|
37400000-2
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełnienie warunku nastąpi na podstawie wykazania przez
Wykonawcę, że wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończył, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu
zagospodarowania terenów zieleni i dokonania nasadzeń drzew i krzewów o łącznej
wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca
składa oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art.
24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz). W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: oświadczenia Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących Zdolności technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3. siwz)
Zamawiający żąda: 6.3.1.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg. załącznika nr 4 do
siwz). W wykazie należy ująć minimum jedną robotę budowlaną polegającą na
wykonaniu zagospodarowania terenów zieleni i dokonania nasadzeń drzew i krzewów
o łącznej wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Ustala się wadium do zamówienia w wysokości:
58 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy zł). 8.2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony
przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Rozwój
terenów zieleni w Płońsku oraz jego obszarach funkcjonalnych znak:
AZ.ZP.271.9.2016. 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem
terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium.
8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.7. Wadium
wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do
oferty. 8.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona na
podstawie art.89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 8.10. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na
podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.
25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena za
realizację zamówienia
|
60,00
|
|
Okres
gwarancji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem
dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę
inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany
(przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający
dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu realizacji
poszczególnych etapów umowy o czas trwających przerw oraz z uwzględnieniem
terminu umożliwiającego kontynuację robót: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej
np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można
było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków
pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich
nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych
koniecznych do spełnienia, 3) z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszania umowy, o którym mowa w § 14 umowy. 3. Strony umowy dopuszczają
zmianę terminu wykonania umowy – skrócenia terminu wykonania przedmiotu
zamówienia, o ile każda ze stron wyrazi na to zgodę. 4. Dopuszcza się zmianę §
7 ust. 6 pkt 4 niniejszej umowy w przypadku uzyskania dofinansowania w ramach
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5.
Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu – Rozwój terenów zieleni w
miastach i ich obszarach funkcjonalnych lub zwiększenia środków Gminy Miasto
Płońsk. W przypadku braku uzyskania środków z ww. programu lub zabezpieczenia
środków własnych Gminy miasto Płońsk odpowiednie zastosowanie znajdą zapisy §
14 niniejszej umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i
technologii przewidzianych przez dokumentację techniczną, po ich zatwierdzeniu
przez autora projektu i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika
budowy, pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie
będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w
szczególności, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez
Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2)
powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji
rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
6. Harmonogram rzeczowo – finansowy może podlegać aktualizacji na wniosek
każdej ze stron umowy w zakresie przesunięcia terminów realizacji
poszczególnych etapów robót. Jeżeli wprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo
– finansowego nie prowadzi do zmiany terminu zakończenia robót, ich
wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy. 7. Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-07-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
27.06.2017r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska