Ogłoszenie nr 628382-N-2017 z dnia
2017-12-06 r.
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk:
Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadań: Budowa bloku
komunalnego przy
ul. Padlewskiego na działce nr 2609/9
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Miasto
Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer
identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka 39 , 09100 Płońsk,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail
zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie,
czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadań: Budowa bloku komunalnego
przy ul. Padlewskiego na działce nr 2609/9
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.
Opis przedmiotu zamówienia. Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa bloku
komunalnego przy ul. Padlewskiego na działce nr 2609/9. 1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z
uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę bloku komunalnego w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku komunalnego przy ul. Padlewskiego na
działce nr 2609/9. 2. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie dokumentacji
projektowo - kosztorysowej, 2) wyłączenie w imieniu Zamawiającego gruntu
działki nr 2609/9 z produkcji rolnej, 3) uzyskanie wymaganych opinii i innych
uzgodnień właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji
administracyjnych, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków
technicznych, 5) uzyskanie od właściwych organów, gestorów sieci i innych
jednostek, wszelkich opinii, uzgodnień, warunków oraz innych dokumentów,
niezbędnych do zrealizowania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na
użytkowanie, 6) uzyskanie w imieniu Inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na
budowę, 7) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
budowlanych. 3. W ramach zamówienia należy opracować: 1) koncepcję projektową
wraz z założeniami ekonomicznymi, 2) mapę do celów projektowych, 3) projekt
architektoniczno-budowlany wykonawczy, 4) projekt wewnętrznej i zewnętrznej
instalacji wod. – kan., 5) projekt wewnętrznej i zewnętrznej instalacji c.o.i
c.w.u, 6) projekt wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej i
wewnętrznej linii zasilającej, 7) projekt instalacji wentylacyjnej, 8) projekt
instalacji teleinformatycznej i RTV, 9) projekt instalacji domofonowej, 10)
projekt zagospodarowania terenu obejmujący ciągi komunikacyjne, miejsca
parkingowe, oświetlenie, odwodnienie, szatę roślinną oraz małą architekturę,
11) charakterystykę energetyczną, 12) przedmiary robót oddzielnie dla każdej
branży, 13) kosztorysy inwestorskie oddzielnie dla każdej branży, 14)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 15) informacje dotyczące
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dokumentację projektową należy opracować w
ilości egzemplarzy: 1) koncepcja wraz z założeniami ekonomicznymi - 2
egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na
nośniku CD/DVD w formacie PDF, 2) projekty architektoniczno-budowlane wykonawcze
- 6 egzemplarzy, 3) mapy do celów projektowych - 1 egzemplarz, 4) specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze, 5) informacje dotyczące
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egzemplarzy, 6) przedmiary robót - 2
egzemplarze, 7) kosztorysy inwestorskie - 1 egzemplarz, 8) pełny zakres
dokumentacji projektowej należy również sporządzić w wersji elektronicznej na
nośniku CD/DVD (opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu
między innymi do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) w formacie
PDF oraz DXF lub DWG – 1 egzemplarz. 5. Budowa bloku komunalnego przewidziana
jest przy ulicy Zygmunta Padlewskiego w Płońsku na działce nr ewid. 2609/9
stanowiącej własność Gminy Miasto Płońsk, której powierzchna wynosi 3 686 m2.
Dopuszczalna powierzchnia zabudowy wynosi 30% powierzchni działki tj. 1 105 m2.
Nieruchomość jest gruntem rolnym, niezabudowana (od strony północnej, przy
granicy z działką nr 184 zlokalizowana jest linia kablowa średniego napięcia),
nieuzbrojona (mogą występować niezainwentaryzowane urządzenia podziemne), nie
występują na niej drzewa i krzewy. Należy optymalnie wykorzystać powierzchnię
działki, tak, by po wybudowaniu budynku istniała możliwość wybudowania
kolejnego na tej samej nieruchomości, bądź na działce budowlanej wydzielonej z
dotychczasowej nieruchomości. Projekt musi zakładać że kolejny budynek, będzie
lustrzanym odbiciem, nawiązaniem, bądź kontynuacją obecnie projektowanego
obiektu. Ewentualność budowy kolejnego budynku powinna być również wzięta pod
uwagę podczas projektowania zagospodarowania terenu. Projektowany budynek w
maksymalny sposób powinien wykorzystywać dostępną przestrzeń zachowując zapisy
zawarte w dokumencie pt. Zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania
przestrzennego miasta Płońsk zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI/65/97 Rady
Miejskiej w Płońsku z dnia 19 listopada 1997 r. (Dz. U. Woj. Ciech. Z 1998 r.
Nr 1, poz. 3) dla wybranych obszarów miasta Płońsk I etap realizacji
(http://plonsk.pl/zmiana-miejscowego-planu-ogolnego-zagospodarowania-przestrzennego-miasta-plonsk-i-etap-realizacji.html).
Według danych Referatu Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Płońsku, aktualne
potrzeby lokalowe wynoszą 165 lokali. Blok komunalny musi być zatem
4-kondygnacyjny, w maksymalny sposób zaspokajający bieżące potrzeby
mieszkaniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do
siwz. 3.1. Klasyfikacja usługi wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71221000-3
usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych. 3.2. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający przewiduje udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30% wartości
zamówienia podstawowego. Dotyczy to zakresu wskazanego w opisie przedmiotu
zamówienia pkt 3 ust.3 pkt 1-15 o łącznej wartości nie przekraczającej 30 %
wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie może zostać udzielone na podstawie
odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, po uprzednich negocjacjach z
Wykonawcą. Nadzór autorski nie może przekraczać 10% ceny wskazanej za
dokumentację projektową. Warunki płatności – odpowiednio, jak w umowie dla
zamówienia podstawowego. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w
trybie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.7. Nie
dopuszcza się używania w dokumentacji projektowej nazw własnych materiałów,
urządzeń, technologii itp., które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu
zamówienia. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu
zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień
publicznych. W przypadku użycia nazw własnych Wykonawca zobowiązany jest do
opracowania tabeli równoważności, w której określi minimalne parametry
zaprojektowanego wyrobu. W przypadku nieuprawnionego posługiwania się nazwami
własnymi, Wykonawcę obciążą wszelkie koszty z tym związane. Zamawiający w
takiej sytuacji nie ponosi żadnych kosztów związanych z nieuprawnionym
posługiwaniem się nazwami własnymi. 3.8. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia w zakresie
podstawowych (prostych) czynności biurowych – np. bindowanie, kserowanie,
kompletowanie dokumentów - wykonywane przez pracowników administracyjnych, były
zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
II.5) Główny kod CPV: 71221000-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego.
Dotyczy to zakresu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3 ust.3 pkt
1-15 o łącznej wartości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia
podstawowego. Zamówienie może zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy w
trybie zamówienia z wolnej ręki, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą. Nadzór
autorski nie może przekraczać 10% ceny wskazanej za dokumentację projektową.
Warunki płatności – odpowiednio, jak w umowie dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-03-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie
Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do
Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz).
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
60,00
|
|
Doświadczenie
Projektanta
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. Formularz wzoru umowy stanowi załącznik nr 3 do siwz. 16.2. Umowa
zostanie zawarta w formie pisemnej. 16.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia
publicznego: 16.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i
Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku
przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.
16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w
zakresie zmiany terminu realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej
np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można
było przewidzieć, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób
trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów
społecznych koniecznych do spełnienia, 3) z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszania umowy. 16.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej
poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. 16.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej
pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
06.12.2017 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazał p. S. Januszewska