Ogłoszenie nr 537581-N-2018 z dnia 2018-03-28 r.
Gmina Miasto Płońsk
reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Ożywienie szkolnej
infrastruktury sportowej w Płońsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk
reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny
13037784700000, ul. ul. Płocka 39 , 09100 Płońsk, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663
13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
na adres Zamawiającego, 09 -100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim w
Płońsku (wejście od. ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ożywienie szkolnej
infrastruktury sportowej w Płońsku
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1
Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa
boiska sportowego z elementami towarzyszącymi, budowa placu do gier i zabaw
oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w płońskich szkołach: Szkoła
Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30, Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4, Szkoła Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda
Jaworskiego 25 oraz Szkoła Podstawowa nr 4 przy ul. Grunwaldzkej 67. Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót remontowo-budowlanych
składających się z 9 zadań obejmujących 3 części: 3.1.1.1 CZĘŚĆ 1. SZKOŁA
PODSTAWOWA NR 2 PRZY UL. SZKOLNEJ 30 I. Remont dużej sali gimnastycznej w SP nr
2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje remont dużej sali gimnastycznej w SP
nr 2 na działce nr ewid. 268/7 położonej w Płońsku przy ul. Szkolnej 30. Sala
sportowa jest budynkiem wolnostojącym połączonym łącznikiem z istniejącym
budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu będzie remont podłogi w sali
gimnastycznej, montaż nowej wentylacji i oświetlenia, a także wymiana drzwi
oraz prace wykończeniowe (prace tynkarsko-malarskie). II. Remont małej sali
gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje remont małej sali
gimnastycznej przy SP nr 2. Przedmiotem remontu będzie wymiana podłogi w sali
gimnastycznej, starych okien i drzwi wejściowych na salę oraz wymiana
oświetlenia. III. Budowa boiska sportowego z elementami towarzyszącymi na
działce nr ewid. 268/7 i 269 przy SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie
obejmuje budowę boiska sportowego wraz z elementami towarzyszącymi przy SP nr 2
na działce nr ewid. 268/7 i 269, położonych w Płońsku przy ul. Szkolnej 30.
3.1.1.2 CZĘŚĆ 2. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 PRZY UL. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO 4 I.
Remont sali gimnastycznej w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4.
Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej w SP nr 3 na działce nr ewid. 636/2
położonej w Płońsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Sala sportowa jest
budynkiem wolnostojącym połączonym łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym.
Przedmiotem remontu będzie wymiana podłogi w sali gimnastycznej oraz prace
wykończeniowe (prace tynkarsko-malarskie). II. Remont sali do ćwiczeń
korekcyjnych w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie obejmuje
remont sali do ćwiczeń korekcyjnych w SP nr 3 na działce nr ewid. 636/2
położonej w Płońsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Przedmiotem remontu
będzie wymiana podłogi w sali do ćwiczeń korekcyjnych, prace wykończeniowe
(prace tynkarsko-malarskie) oraz wymiana oświetlenia. III. Remont magazynu
sprzętu sportowego, korytarza przy sali gimnastycznej, pomieszczenia siłowni w
SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie obejmuje remont magazynu
sprzętu sportowego, korytarza przy sali gimnastycznej oraz pomieszczenia
siłowni w SP nr 3 na działce nr ewid. 636/2 położonej w Płońsku przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4. Przedmiotem remontu będzie wymiana posadzki prace
tynkarsko-malarskie oraz wymiana oświetlenia. IV. Zakup sprzętu do siłowni
wewnętrznej oraz wyposażenia sali sportowej w sprzęt sportowy (min. kosze,
drabinki, bramki) w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie
obejmuje zakup sprzętu do wewnętrznej siłowni oraz wyposażenia sali sportowej w
sprzęt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3, położonej przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4. 3.1.1.3 CZĘŚĆ 3. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 PRZY UL.
KS. R. JAWORSKIEGO 25 I UL. GRUNWALDZKIEJ 67 I. Remont sali gimnastycznej w SP
nr 4 przy ul. Ks. R. Jaworskiego 25; Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej
w SP nr 4 na działce nr ewid. 95 położonej w Płońsku przy ul. Ks. Romualda
Jaworskiego 25. Sala sportowa jest budynkiem wolnostojącym połączonym
łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu będzie wymiana
podłogi oraz stolarki, a także zakup ławek do sali gimnastycznej. II. Budowa
placu do gier i zabaw na działce nr ewid. 119 i 120 przy SP nr 4 przy ul.
Grunwaldzkiej 67. Zadanie obejmuje budowę placu do gier i zabaw przy SP nr 4 na
dz. nr ewid. 119 i 120 położonych w Płońsku przy ul. Grunwaldzkiej 67. 3.1.2
Zakres przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace
remontowo budowlane, budowa boiska do gier i zabaw oraz budowa boiska
sportowego, zakup i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej oraz wewnętrznej i
wyposażenia sali sportowej w sprzęt sportowy, wymiana oświetlenia oraz
wentylacji w powyższych szkołach. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami
i dokumentacją projektową. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy
Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
osób wykonujących wskazane poniżej czynności podstawowe (proste) w trakcie
realizacji zamówienia:, tj. usuwania warstw ziemi, wymiany gruntu, umacniania,
plantowania i humusowania skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
załącznik nr 8a - część I zamówienia, nr 8b - część II zamówienia i 8c - część
III zamówienia do siwz. Przedmiot zamówienia jest realizowany z dofinansowania
ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju
Szkolnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2017, Umowa Nr
2017/0281/1211/SubA/DIS/SZ z dnia 13.10.2017 r. i Aneksu nr 1 z dnia
14.12.2017.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
|
Kod CPV
|
|
45450000-6
|
|
45453000-7
|
|
45442100-8
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-11-15
|
Okres w miesiącach
|
Okres w dniach
|
Data rozpoczęcia
|
Data zakończenia
|
|
|
|
|
2018-11-15
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.1.3.1 Część I. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej
30: Ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się realizacją co
najmniej jednej budowy lub przebudowy boiska sportowego o nawierzchni
poliuretanowej o wartości co najmniej 660 000,00 zł brutto każda. 6.3.1. W celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3. siwz) Zamawiający
żąda: 6.3.1.1. Część I. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30: Wykazu
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty (wg. załącznika nr 5 do siwz). 5.1.3.2 Część II
Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4: Ww. warunek
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej jednej
roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót budowlanych w branżach
budowlanej i elektrycznej łącznie o wartości co najmniej 202 500, 00 zł brutto
każda. 6.3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3.
siwz) Zamawiający żąda: 6.3.1.2 Część II Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg.
załącznika nr 6 do siwz). 5.1.3.3 Część III Szkoła Podstawowa nr 4 przy R.
Jaworskiego 25 i ul. Grunwaldzkiej 67:. Ww. warunek zostanie spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej
polegającej na budowie lub przebudowie placu zabaw o wartości co najmniej 120
000, 00 zł brutto każda. 6.3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
(pkt 5.1.3. siwz) Zamawiający żąda: 6.3.1.3 Część III Szkoła Podstawowa nr 4
przy R. Jaworskiego 25 i ul. Grunwaldzkiej 67. Wykazu robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty (wg. załącznika nr 7 do siwz).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23
ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do Zamawiającego w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
5.1.3.1 Część I. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30: Ww. warunek
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej jednej
budowy lub przebudowy boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości
co najmniej 660 000,00 zł brutto każda. 6.3.1. W celu potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3. siwz) Zamawiający żąda: 6.3.1.1. Część I.
Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30: Wykazu robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty (wg. załącznika nr 5 do siwz). 5.1.3.2 Część II Szkoła
Podstawowa nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4: Ww. warunek zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej jednej roboty
budowlanej polegającej na wykonaniu robót budowlanych w branżach budowlanej i
elektrycznej łącznie o wartości co najmniej 202 500, 00 zł brutto każda. 6.3.1.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3. siwz) Zamawiający
żąda: 6.3.1.2 Część II Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego
4: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg. załącznika nr 6 do siwz). 5.1.3.3
Część III Szkoła Podstawowa nr 4 przy R. Jaworskiego 25 i ul. Grunwaldzkiej
67:. Ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się realizacją co
najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie placu
zabaw o wartości co najmniej 120 000, 00 zł brutto każda. 6.3.1. W celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (pkt 5.1.3. siwz) Zamawiający
żąda: 6.3.1.3 Część III Szkoła Podstawowa nr 4 przy R. Jaworskiego 25 i ul.
Grunwaldzkiej 67. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg.
załącznika nr 7 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) -
III.6)
14.7 Po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej na 3
dni robocze przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do
uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, który będzie
stanowił załącznik nr 1 do umowy dla cz. I, załącznik nr 2 do umowy dla cz. II
i załącznik nr 3 do umowy dla cz. III.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w
wysokości: 1.Część I. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30: 32 000,00 zł
(trzydzieści dwa tysiące złotych) 2. Część II Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych) 3. Część III
Szkoła Podstawowa nr 4 przy R. Jaworskiego 25 i ul. Grunwaldzkiej 67: 10 000,00
zł (dziesięć tysięcy złotych) 8.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku
formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3 Wadium wniesione w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w
Płońsku Nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym
należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Ożywienie szkolnej infrastruktury
sportowej w Płońsku – Część I, Ożywienie szkolnej infrastruktury sportowej w
Płońsku – Część II, Ożywienie szkolnej infrastruktury sportowej w Płońsku -
Część III. (tj. ze wskazaniem na którą część zamówienia Wykonawca wpłaca
wadium) Znak: AZ.ZP.271.3.2018 8.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.5 Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6 Wadium jest zwracane
zgodnie z art. 46 ust. 1 i ust. 1
a Pzp
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
CENA
|
60,00
|
|
OKRES GWARANCJI
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3.1 Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 16.3.2.1
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie
zmiany terminu realizacji umowy o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody
w wykonaniu zamówienia: 1) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób
trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów
społecznych koniecznych do spełnienia, 2) z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszenia umowy. 16.3.2.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia
istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku : 1) siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, przez
siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania
terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych
władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych,
samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację
zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu
zamówienia, 2) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT.
Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę
równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 3) zmian
wynikających z przepisów prawa, 4) zmian wynikających z konieczności uwzględnienia
robót dodatkowych, których wcześniej nie można było przewidzieć lub robót
zamiennych, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu
realizacji robót, jak również zmianą harmonogramu płatności, 5) zmian
wynikających z decyzji lub wytycznych organów administracji lub nadzoru
budowlanego, wydanych po upływie terminu składania ofert w przedmiotowym
postępowaniu, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu
realizacji robót, 6) zmian w dokumentacji projektowej lub przekazania nowej
dokumentacji Wykonawcy już po zawarciu umowy, co może skutkować zmianą
wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, 7) wystąpienia
nieprzewidzianych zdarzeń, leżących po Stronie Zamawiającego i nie wynikających
z winy Wykonawcy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu
realizacji robót, 8) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub
hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji
projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,
występowania niewybuchów lub niewypałów, co może skutkować zmianą wynagrodzenia
lub zmianą terminu realizacji robót, 9) gdy konieczność zmiany umowy
spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 10) gdy łączna wartość zmian jest
mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie, bez konieczności uzasadnienia. 16.3.2.3. Ponadto Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku: 1) zaistnienia
nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku oraz w przypadku
nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych, 2) w przypadku sporządzenia
protokołu konieczności na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych,
wykonanie których stało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu
umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, 3) konieczności wykonania robót zamiennych,
niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania
przedmiotu umowy, 4) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z
przyczyn leżących po jego stronie, 5) wprowadzenia zmian do dokumentacji
projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy już po zawarciu umowy,
6) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie
przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 7) wstrzymania robót lub
przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 8)
działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 9) wystąpienia niekorzystnych
warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez Zamawiającego,
uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją
projektową. 16.3.2.4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy może
nastąpić o sumę ilości dni dla każdej z przyczyn, o których mowa w ust.3.
16.3.2.5. Zmiany, o których mowa w ust.3 mogą również stanowić podstawę do
zmiany wielkości i ilości etapów płatności, o których mowa w § 6 ust. 3 na
korzyść Wykonawcy. 16.3.2.6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany
materiałów, urządzeń i technologii przewidzianych przez dokumentację
techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora nadzoru
inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, że zamiany te będą
korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu
umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące poprawienie
parametrów technicznych, 2) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na
postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3) powodujące
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy. 4) dodatkowo możliwa jest zmiana producenta
poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej,
pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów
lub urządzeń. 7.Zmiany te muszą być każdorazowo zatwierdzone przez
Zamawiającego, na podstawie uzgodnień przeprowadzonych z projektantem. 16.3.3.
Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.3.4
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w
postaci aneksu do umowy. 16.3.5 Harmonogram rzeczowo – finansowy może podlegać
aktualizacji na wniosek każdej ze stron umowy w zakresie przesunięcia terminów
realizacji poszczególnych etapów robót. Jeżeli wprowadzenie zmian do
Harmonogramu rzeczowo – finansowego nie prowadzi do zmiany terminu zakończenia
robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-04-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 PRZY UL. SZKOLNEJ 30
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:3.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1.1. Przedmiotem
zamówienia jest budowa boiska sportowego z elementami towarzyszącymi, budowa
placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w płońskich
szkołach: Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolnej 30, Szkoła Podstawowa nr 3
przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4, Szkoła Podstawowa nr 4 przy ul. ks.
Romualda Jaworskiego 25 oraz Szkoła Podstawowa nr 4 przy ul. Grunwaldzkej 67.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót
remontowo-budowlanych składających się z 9 zadań obejmujących 3 części: 3.1.1.1
CZĘŚĆ 1. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 PRZY UL. SZKOLNEJ 30 I. Remont dużej sali
gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje remont dużej
sali gimnastycznej w SP nr 2 na działce nr ewid. 268/7 położonej w Płońsku przy
ul. Szkolnej 30. Sala sportowa jest budynkiem wolnostojącym połączonym
łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu będzie remont
podłogi w sali gimnastycznej, montaż nowej wentylacji i oświetlenia, a także
wymiana drzwi oraz prace wykończeniowe (prace tynkarsko-malarskie). II. Remont
małej sali gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje
remont małej sali gimnastycznej przy SP nr 2. Przedmiotem remontu będzie
wymiana podłogi w sali gimnastycznej, starych okien i drzwi wejściowych na salę
oraz wymiana oświetlenia. III. Budowa boiska sportowego z elementami
towarzyszącymi na działce nr ewid. 268/7 i 269 przy SP nr 2 przy ul. Szkolnej
30. Zadanie obejmuje budowę boiska sportowego wraz z elementami towarzyszącymi
przy SP nr 2 na działce nr ewid. 268/7 i 269, położonych w Płońsku przy ul.
Szkolnej 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45450000-6, 45453000-7,
45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
CENA
|
60,00
|
|
Okres gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 PRZY UL. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO 4
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z
elementami towarzyszącymi, budowa placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót
remontowo - budowlanych w płońskich szkołach: Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul.
Szkolnej 30, Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4, Szkoła
Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda Jaworskiego 25 oraz Szkoła Podstawowa nr
4 przy ul. Grunwaldzkej 67. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie
następujących robót remontowo-budowlanych składających się z 9 zadań
obejmujących 3 części: 2 CZĘŚĆ 2. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 PRZY UL. STANISŁAWA
WYSPIAŃSKIEGO 4 I. Remont sali gimnastycznej w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego
4. Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej w SP nr 3 na działce nr ewid.
636/2 położonej w Płońsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Sala sportowa
jest budynkiem wolnostojącym połączonym łącznikiem z istniejącym budynkiem
szkolnym. Przedmiotem remontu będzie wymiana podłogi w sali gimnastycznej oraz
prace wykończeniowe (prace tynkarsko-malarskie). II. Remont sali do ćwiczeń
korekcyjnych w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie obejmuje
remont sali do ćwiczeń korekcyjnych w SP nr 3 na działce nr ewid. 636/2
położonej w Płońsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Przedmiotem remontu
będzie wymiana podłogi w sali do ćwiczeń korekcyjnych, prace wykończeniowe
(prace tynkarsko-malarskie) oraz wymiana oświetlenia. III. Remont magazynu sprzętu
sportowego, korytarza przy sali gimnastycznej, pomieszczenia siłowni w SP nr 3
przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie obejmuje remont magazynu sprzętu
sportowego, korytarza przy sali gimnastycznej oraz pomieszczenia siłowni w SP
nr 3 na działce nr ewid. 636/2 położonej w Płońsku przy ul. Stanisława
Wyspiańskiego 4. Przedmiotem remontu będzie wymiana posadzki prace
tynkarsko-malarskie oraz wymiana oświetlenia. IV. Zakup sprzętu do siłowni
wewnętrznej oraz wyposażenia sali sportowej w sprzęt sportowy (min. kosze,
drabinki, bramki) w SP nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4. Zadanie
obejmuje zakup sprzętu do wewnętrznej siłowni oraz wyposażenia sali sportowej w
sprzęt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3, położonej przy ul.
Stanisława Wyspiańskiego 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45450000-6, 45453000-7,
45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
cena
|
60,00
|
|
Okres gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 PRZY UL. KS. R. JAWORSKIEGO 25 I
UL. GRUNWALDZKIEJ 67
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z
elementami towarzyszącymi, budowa placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót
remontowo - budowlanych w płońskich szkołach: Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul.
Szkolnej 30, Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4, Szkoła
Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda Jaworskiego 25 oraz Szkoła Podstawowa nr
4 przy ul. Grunwaldzkej 67. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących
robót remontowo-budowlanych składających się z 9 zadań obejmujących 3 części:
3.1.1.3 CZĘŚĆ 3. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 PRZY UL. KS. R. JAWORSKIEGO 25 I UL.
GRUNWALDZKIEJ 67 I. Remont sali gimnastycznej w SP nr 4 przy ul. Ks. R.
Jaworskiego 25; Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej w SP nr 4 na działce
nr ewid. 95 położonej w Płońsku przy ul. Ks. Romualda Jaworskiego 25. Sala
sportowa jest budynkiem wolnostojącym połączonym łącznikiem z istniejącym
budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu będzie wymiana podłogi oraz stolarki, a
także zakup ławek do sali gimnastycznej. II. Budowa placu do gier i zabaw na
działce nr ewid. 119 i 120 przy SP nr 4 przy ul. Grunwaldzkiej 67. Zadanie
obejmuje budowę placu do gier i zabaw przy SP nr 4 na dz. nr ewid. 119 i 120 położonych
w Płońsku przy ul. Grunwaldzkiej 67.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45450000-6, 45453000-7,
45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
cena
|
60,00
|
|
Okres gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
28.03.2018 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. M. Tomaszewska