Ogłoszenie nr 649916-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Zakup
energii dla poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii
elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii
elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii
elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii
elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej
dla obiektów z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową G11.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
|
Podmiot
|
|
Miejskie
Centrum Kultury NIP 567-14-84-401 Regon 130343133, ul. Płocka 50 09-100
Płońsk, tel. 23 662 27 02
|
|
Miejskie
Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Kopernika 3 NIP 567-14-84-370 09-100 Płońsk
tel. 23 662 27 01
|
|
Przedszkole
Nr 1 ul. Kolejowa 5 09-100 Płońsk NIP 567-15-90-439, tel. 23 662 22 71
|
|
Przedszkole
Nr 2 ul. Zacisze 6 09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-557, te. 23 662 24 45
|
|
Przedszkole
Nr 3 ul. ul. Wolności 18 09-100 Płońsk, NIP 5671590540, tel. 23 662 26 10
|
|
Przedszkole
Nr 4, ul. ul. Padlewskiego 3 09-100 Płońsk, NIP 567-15-96-962, tel. 23 662 23
90
|
|
Przedszkole
Nr 5 ul. ul. Szkolna 36A (dawniej Wieczorków 36 A) 09-100 Płońsk, NIP
567-15-90-534 tel. 23 662 49 26
|
|
Szkoła
Podstawowa Nr 1, ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk NIP 567-190-99-93 tel. 23 662
21 62
|
|
Szkoła
Podstawowa Nr 2, ul. ul. Szkolna 30 (dawniej Wieczorków 30) 09-100 Płońsk,
NIP 567-15-90-468, tel. 23 662 20 28
|
|
Szkoła
Podstawowa Nr 3, ul. ul. Stanisława Wyspiańskiego 4 (dawniej ul. Płocka 60),
09-100 Płońsk, NIP 567-15-90-563, tel. 23 662 21 63
|
|
Szkoła
Podstawowa Nr 4, ul. Ks. R. Jaworskiego 25 09-100 Płońsk, NIP 5671910039 tel.
23 662 21 67
|
|
Miejska
Biblioteka Publiczna ul. Północna 15b 09-100 Płońsk NIP 567-17-14-634 tel. 23
662 24 56
|
|
Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Zajazd 5 09-100 Płońsk, 567-000-41-03, tel. 23 662
85 27
|
|
Miejski
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. M. Kolbe 9 09-100 Płońsk, NIP 5671084297,
tel. 23 662 29 90
|
|
Gmina
Miasto Płońsk ul. Płocka 39 09-100 Płońsk NIP 567-178-37-18, tel. 23 662 26
91
|
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Miasto
Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer
identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka 39 , 09100 Płońsk,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail
zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii dla
poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów
z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą
Taryfową G11.
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamówienie obejmuje 6 niezależnych części, dla grup obiektów korzystających z
taryf: Część I. C11, Część II. C12a, Część III. C12b, Część IV. C21, Część V.
C23, Część VI. G11.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii
elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Miasto Płońsk
oraz jednostek podległych Gminie Miasto Płońsk. 2. Przedmiot zamówienia
obejmuje usługę sprzedaży w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne z 10 kwietnia
1997 r. (t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych
do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie
szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z 4 maja
2007 r. (Dz. U. z 2007 roku Nr 93, poz. 623 ze zm.), Cennika dla energii
elektrycznej sprzedawcy, Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej
właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i
Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących
przepisów prawnych. 3. Sprzedaż energii winna nastąpić w okresie od daty
zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. , w
grupach taryfowych C11, C12a, C12b, C21, C23 i G11. 4. Wykaz obiektów poszczególnych
grup taryfowych wraz punktami poboru energii (PPE) zawiera załącznik nr 4, 5, 6
do SIWZ. 5. Informacja o prawie opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zwiększenia lub zmniejszenia w okresie obowiązywania umowy ilości PPE do 25 % w
stosunku do ilości wyszczególnionej w załącznikach nr 2, 3, 4 do SIWZ. W
przypadku zwiększenia PPE Zamawiający zastrzega sobie rozliczanie ich na tych
samych zasadach, określonych w umowie. 6. Rozliczenia za pobraną energię
elektryczną odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo –
rozliczeniowych oraz cen ofertowych. Ww. rozliczenia odbywać się będą zgodnie z
okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucji. 7. Zamówienie obejmuje 6
niezależnych części, dla grup obiektów korzystających z taryf: Część I. C11,
Część II. C12a, Część III. C12b, Część IV. C21, Część V. C23, Część VI. G11. 8.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do
31.12.2019 r. wynosi dla taryfy: 1) C11 – 413 000,00 kWh, 2) C12a – 800 000,00
kWh, 3) C12b – 13 000,00 kWh, 4) C21 – 250 000,00 kWh, 5) C23 – 650 000,00 kWh,
6) G11 – 500,00 kWh. 9. Ilości podane w punkcie 8 są ilościami szacunkowymi, w
celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź
deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w
żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości
zamawianej energii. 10. Ceny jednostkowe za energię elektryczną będą stałe
przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem zmian spowodowanych ustawowymi
zmianami stawek podatków lub innych zmian wynikających z nadrzędnych przepisów
prawa, na które nie ma wpływu Operator Handlowy. 11. W przypadku podania przez
Zamawiającego błędnej grupy taryfowej, niezgodnej z wymaganiami technicznymi
OSD, do rozliczeń będzie stosowana grupa taryfowa właściwa dla charakterystyki
punktu poboru i uwarunkowań technicznych. 12. Zamawiający tj. Gmina Miasto
Płońsk realizuje zamówienie na dostawę energii elektrycznej w imieniu własnym
oraz następujących jednostek jej podlegających: 1) Miejskie Centrum Kultury, 2)
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji, 3) Przedszkole Nr 1, 4) Przedszkole Nr 2,
5) Przedszkole Nr 3, 6) Przedszkole Nr 4, 7) Przedszkole Nr 5, 8) Szkoła
Podstawowa Nr 1, 9) Szkoła Podstawowa Nr 2, 10) Szkoła Podstawowa Nr 3, 11)
Szkoła Podstawowa Nr 4, 12) Miejska Biblioteka Publiczna, 13) Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej, 14) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. 13. W ramach prowadzonego
postępowania Zamawiający oraz każda jednostka podpisze odrębne umowy z wybranym
Wykonawcą. 3.2. Klasyfikacja dostawy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. 3.3. Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych. Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C11 Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla obiektów
z grupą Taryfową C12a Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z
grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą
Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową
C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11
Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie
części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części: 6. Maksymalna liczba części zamówienia,
na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy: 6. Wszystkie zapisy
specyfikacji jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych
punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części
zamówienia. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty
wariantowej. 3.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy Pzp. 3.6.
Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy
Pzp. 3.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy Części I, II, III, IV, V, VI. Spełnienie warunku
nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że posiada: aktualnie
obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2. W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca,
składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8
do siwz).
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3. Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 6.3.1. W celu potwierdzenia
spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub dotyczących
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający żąda: 6.3.1.1. aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16.1. Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanową załącznik nr 7 do siwz. 16.2. Umowy zostaną
zawarte w formie pisemnej. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający oraz
każda jednostka podpisze odrębne umowy z wybranym Wykonawcą. Wykonawca
przygotuje projekty umów zawierające istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz oraz przekaże do akceptacji
Zamawiającego. 16.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego: 16.3.1.
Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem
dokonania nw. zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę
inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany
(przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 16.3.2. Zamawiający
przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku
zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmiany ceny jednostkowej
netto dla poszczególnych grup taryfowych w przypadku ustawowej zmiany
opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, e) taryfy za usługi sprzedaży
zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - jeżeli zmiany te
będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 16.3.3. Zmiany
umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci
aneksu do umowy. 16.3.4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej
poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o przetwarzaniu danych dla
uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z
ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia
przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”, informuję, że: 1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania
przetargowego ofercie, znak: AZ.ZP.271.12.2018 jest Burmistrz Miasta Płońsk, z
siedzibą w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, e-mail:burmistrz@plonsk.pl,
tel. 23 662 26 91 lub 23 663 13 00. 2) W sprawach związanych z ochroną danych
osobowych może Pani/ Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za
pomocą adresu e-mail: iod@plonsk.pl lub tel. 23 662 13 61, lub pisemnie na
adres siedziby administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pn. Zakup energii dla
poszczególnych części zamówienia: Cześć I. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C11, Cześć II. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C12a, Cześć III. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C12b, Część IV. Zakup energii elektrycznej dla
obiektów z grupą Taryfową C21, Część V. Zakup energii elektrycznej dla obiektów
z grupą Taryfową C23, Część VI. Zakup energii elektrycznej dla obiektów z grupą
Taryfową G11, znak: AZ.ZP.271.12.2018, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego. 4) Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą być udostępniane
osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp. 5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada
Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, − na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, tj.
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), −
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Zakup
energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C11
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: C11 – 413 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Zakup
energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12a
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: C12a – 800 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Zakup
energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C12b
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: C12b – 13 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Zakup
energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C21
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: C21 – 250 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Zakup energii
elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową C23
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: C23 – 650 000,00 kWh,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Zakup
energii elektrycznej dla obiektów z grupą Taryfową G11
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Szacunkowe
zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019
r. wynosi dla taryfy: G11 – 500,00 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
100,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
20.11.2018 r. Informację do publikacji wytworzyła przekazała p. S. Januszewska